Wok The Talk...

Monday, November 28, 2011

Mee Soto dan Bagedil ketang berdaging


Saya ni memang susah nak makan daging. So selalu rasa lemah otot. Tapi menjak saya include masakkan berdaging segar bugar pulak... kemain laju saya berjalan dan tidak mengalami sakit lutut pulak... maklumlah umor dah lebih nih... kene jaga permakanan supaya tidak keterlaluan sangat bakal memudaratkan diri... man man lai lah kata orang cina... hihihi

Sejak kecil saya suka Mee Soto kalau dapat hari-hari pun saya ok... tapi akan tetapi takkan nak makan ini ajer kasihan anak-anak  dan suami saya... so biler agak dah gian saya pun buatlah... ala simple jerr semua orang pun tahu bikin mee soto kannnnn

Apalah Mee Soto jika tiada bagedil sedap berdaging kisar dan sambal kicapnya... waduhhh terangkat punggung dari kerusi... hehehehe

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...