Wok The Talk...

Saturday, December 18, 2010

Garlic Seafood Noodles


Ada masa memang malas sgt makan nasi. Saya suka makan mee...saya nih pecinta carbohydrates! Roti kah? mee kah? nasi kah? Semua adalah makanan kemestian saya...Terus terang apa itu diet?...hihihihi

Saya makan apa sahaja yang ada. Teringin nak makan saya makan cuma moderatelahkan jangan keterlaluan. Saya cuma makan small serving tu jer sejak dulu kalau saya makan banyak siaplah saya takleh bangun kene tidur...hahahaha sebab berat!

Oklah mee garlic nih mudah jerr...saya chop..chop...chop many-many garlic. Saya memang suka after taste bila selepas makan garlics nih...syiok semcam gitu. Saya letak stock chicken, bubuh udang, sotong kalau ada... fish ball dan sayuran, pepper dan sebiji telur di gaul rata itu sahaja lain tarak...simple kan...with 500g mee kuning cukuplah buat kami 4 beranak...tu pun ada belen juga saya simpan sepinggan dalam esbok kalau malam laparo boleh ngap!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...